PM Säljhinder - vad är det?

Denna promemoria, eller white paper som texten också kallas för, handlar om säljhinder. Vad är egentligen säljhinder och hur får vi bukt med det?

Säljhinder uttrycker sig mycket som attityder och värderingar om försäljning och som ägare eller chef över en säljorganisation hör du många ursäkter och bortförklaringar om varför de inte gjort fler kundbesök, fler lyft, fler presentationer, varför de inte har en hög avslutsfrekvens etc.

Hör du detta i din organisation har du problem med säljhinder, dvs. du som säljare eller dina säljare har inre motstånd eller har en inre konflikt mot att prospektera i vissa situationer. Du kan se det som 12 hjärnspöken som hindrar dig eller dina säljare att sälja.

Ju fler du känner igen hos din säljande personal desto lönsammare blir det att korrigera och åtgärda hindren i din säljkår. Så hur ska du börja?

Ta del av informationen i detta PM och öka försäljning.

Specifikation

  • PM Säljhinder - vad är det?
  • 4649
  • 1,00
  • 8
  • pdf
0 kr
Välj din plan

Med vårt abonnemang får du obegränsad tillgång till alla våra dokument och guider