Arbetsbeskrivning receptionist 2024

Denna mall är till för dig som ska upprätta en arbetsbeskrivning för en receptionist.

En receptionists huvudansvar är att ta emot besökare till företaget och visa dem tillrätta. Ofta ansvarar receptionisten även för entrén och att hålla området i ett presentabelt skick.

Det är viktigt att medarbetarna känner till vilka deras ansvarsområden och arbetsuppgifter det är. En arbetsbeskrivning eller befattningsbeskrivning är ett bra verktyg hjälper dig att se till att dina arbetstagare är medvetna om vad som ligger på deras bord. Tänk på att arbetsbeskrivningen är ett levande dokument som förändras i takt med att tjänsten och medarbetaren utvecklas. Det kan därför vara bra att ta för vana att uppdatera arbetsbeskrivningen årligen, gärna i samband med utvecklingssamtalet.

Ta hjälp av DokuMeras mall Arbetsbeskrivning receptionist så går ditt jobb snabbt och smidigt.

Specifikation

  • Arbetsbeskrivning receptionist 2024
  • 4621
  • 1,20
  • 2
  • docx
595 kr
Välj din plan

Med vårt abonnemang får du obegränsad tillgång till alla våra dokument och guider