Arbetsbeskrivning kontorsansvarig 2017

Format: Word-mall (2 sidor)
Pris: 520 kr

Denna mall från DokuMera hjälper dig att upprätta en arbetsbeskrivning för en kontorsansvarig.

Att upprätta bra arbetsbeskrivningar för tjänsterna inom företaget kan vara till stor nytta för dig som arbetsgivare. Bl.a. kan en välskriven arbetsbeskrivning skapa större möjligheter för den anställde att prestera just det du vill samtidigt som den sätter ramarna för hur det ska ske. Arbetsbeskrivningen kan även användas för att mäta den anställdes prestationer och kan därför med fördel användas vid utvecklingssamtal. Arbetsbeskrivningen kan också hjälpa företaget att rekrytera en ny person till tjänsten ifråga.

Arbetsuppgifterna som en kontorsansvarig utför varierar på olika arbetsplatser, men rent generellt så är det den kontorsansvarige som ansvarar för den löpande driften på företaget.

Använd DokuMeras mall när du upprättar en arbetsbeskrivning för den kontorsansvarige på ditt företag. Du väljer själv om du vill använda dokumentet som det är eller om du behöver anpassa det för att passa rollen som kontorsansvarig på ditt företag.

SNABBT OCH ENKELT

  • Ladda ner
  • Anpassa texten
  • Spara
  • Skriv ut
  • Färdig!

FÖRDELAR MED DOKUMERAS MALLAR

  • Expertframtagna
  • Exempelbaserade
  • Färdigformulerade
  • Formgivna
  • Uppdaterade
  • Utskriftsoptimerade
  • Enkla att skräddarsy med egen logotyp eller egna formler
  • Nöjd kund-garanti
  • Fler än 30 000 nöjda kunder
NÖJD KUND-GARANTI
  1. Kontakta oss inom 24 timmar
  2. Vi stryker din beställning
  3. Du raderar mallen från datorn